poniedziałek, 12 maja 2014

Drogeryjne smaczki :)

Hmm nie zaglądam tutaj już tak często jak np. rok temu, kiedy codziennie coś pisałam. A może to źle, a może właśnie dobrze. Obecnie słucham sobie Top 20 Rock w open.fm (od jakiegoś miesiąca nie mogę się odpędzić od tej stacji) i zastanawiam się co sobie obejrzeć. W szkole dość luźno. Czuję jakby to był już koniec czerwca, tylko pogoda coś nie taka jaka być powinna. Pociesza mnie fakt, że niedługo wakacje, chociaż pracy brak, a czas ucieka. Trochę wydatków będzie, więc zarobić by się przydało :) Jutro do rossmanna po kilka drobiazgów, chociaż w zeszłym tygodniu odwiedziłam go 2 razy. Kupiłam sobie 2 cudowne szminki oraz 2 lakiery do paznokci. Obydwie szminki są z Maybelline Super Stay 14 hr. Pierwsza w odcieniu 160 czyli Infinitely Fuchsia, a druga to piękna czerwień o numerze 540 czyli Ravising Rouge. Już od jakiegoś czasu chciałam sobie kupić te szminki, jednak cena zbytnio mi nie odpowiadała. Na szczęście w rossmannie była ta promocja -49% i skorzystałam. Szminki mają cudowny zapach! Jeśli chodzi o lakiery to kupiłam z wibo oraz z rimmela. Jutro kupię sobie jeszcze jeden lakier z rimmela, ale czarny. :) No to miłej nocy.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz