wtorek, 7 października 2014

Dlaczego wrzesień był dla mnie cudowny?

Witam :) Dzisiaj zobaczycie sobie parę zdjęć.

Poznałam świetne osoby w nowej szkole. Mam cudowną klasę i dziewczyny po prostu kocham. Lekcje z nimi nigdy nie są nudne. To nic, że nie możemy się niczego nauczyć ^^



Woski z Yankee Candle. Zakochałam się w tych dwóch zapachach. Dzięki nim przez większość wrześniowych wieczorów u mnie w pokoju unosił się cudowny zapach tych wosków!



Wyjazd z Asią, Basią, Markiem i Damianem (<3) do Riviery pod koniec wakacji



Perfumy, w których się zakochałam! 



Moi kochani <33 (tylko Baśki brak)


Kot Damiana, którego uwielbiam :3


Spacery o zachodzie słońca


Szczotka, która jest warta swojej ceny. Ale o tym poczytacie za parę dni w ulubieńcach miesiąca :) Zamierzam zacząć dodawać co miesiąc notki z ulubieńcami miesiąca. I to nie tylko kosmetycznymi.


Imprezka w Antresoli z Asią i Damianem 




Cudowne popołudnie z braćmi na placu zabaw


I co najważniejsze minęło mi 15 miesięcy z Damianem. Jest cudownie!












3 komentarze:

  1. Jaka to dokładna nazwa tego perfumu?
    I co tangle teezer robi z twoimi włosami ? Bo chce zakupić :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bruno Banani- Dangerous Women. :)
      A niedługo napisze coś o tej szczotce :)

      Usuń
  2. Szkoda że nie ma zdjęcia ze mną ;c

    OdpowiedzUsuń