sobota, 25 października 2014

Jesienne przemyślenia o... hejterach

Hej kochani. Dużo sobie ostatnio rozmyślałam i moim postanowieniem Jest to, aby w końcu przestać się opinią innych na mój temat. Niektórym może nie podobać się to jak wyglądam (a jedną taką osobę znam), jak się maluję, co piszę na MOIM blogu. No właśnie, jest to moje miejsce w internecie, gdzie piszę coś co sprawia, że czuję się szczęśliwa. Czuję się szczęśliwa, za miły komentarz pod notką, który czasem przeczytam, za satysfakcjonującą liczbę wyświetleń i za to, że po prostu ktoś tu zagląda. Może nawet niektórzy lubią tu zaglądać, a drudzy nienawidzą czytać rzeczy, które dla nich są bzdurami. Po dojściu do wniosku, że nie każdemu dogodzę postanowiłam pisać wszystko co chcę. Ja osobiście nigdy nie utrudniałam komuś spełniania marzeń i jestem osobą, która uważa, że jeśli człowiek nie marzy i swoich marzeń nie realizuje to po prostu jego życie nie ma sensu. Dlatego proszę wszystkich, którym nie podoba się to co robię: NIE ZAGLĄDAJCIE TUTAJ I NIE ZOSTAWIAJCIE ANONIMOWYCH KOMENTARZY, KTÓRE DLA MNIE I TAK NIC NIE ZNACZĄ. JEŚLI NAPRAWDĘ JESTEŚCIE TACY MĄDRZY JAK PRZEZ ANONIMA TO NAPISZCIE DO MNIE NA FEJSIE I TAM ZŁÓŻCIE MI SWOJE ZAŻALENIA CO WAM SIĘ TU NIE PODOBA, A JA POWIEM WAM PO PROSTU, ŻE I TAK MNIE TO NIE INTERESUJE :)



A jutro zapraszam na notkę o moich produktach do ust :)!

9 komentarzy:

  1. nie przejmuj sie "hejterami", z resztą to co wypisują to żałosne ;) pięknie schudłaś, zadbałaś o siebie i widać że jesteś szczęśliwa u boku Damiana i swoich przyjaciółek ;) a reszta niech spieprza, a swoją zazdrość niech kierują gdzie indziej ;) + więcej notek!!! :( k.m

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna postawa :) Ja kocham to,że piszesz i nie rozumiem ludzi którzy coś do Ciebie mają. Hejtowanie kogoś jest żałosne
    /Julia

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam czytać Twojego bloga :) i na prawdę nie warto, przejmować się hejterami. :) Dodawaj więcej notek, bo uwielbiam czytać Twoje notki :) / Kinga :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie przejmuj się kochana! Świetnie piszesz, rób to co kochasz! :) Nie przejmuj się opinią innych ludzi :* /Magda z Władysławowa, mam nadzieję że mnie pamiętasz z pracy
    P.S Ta co złamała krzesło na morskiej haha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętam Cię Magda :*!!! I pamiętam ten wieczór i akcje z tym krzesłem:D dziękuję za miłe słowa kochana!

      Usuń