niedziela, 26 października 2014

Moja mała kolekcja produktów do ust

Cześć kochani! Siedzę sobie u mojego chorego chłopaka, którego niestety w nocy dopadła choroba, przez co ani on ani ja nie spaliśmy pół nocy. Mój biedaczek :(! Teraz leżę na jego łóżku, a Damian buszuje po internecie robiąc mi prace domową na chemie. Tak na wstępie dodam jeszcze, że dziękuję za miłe komentarze pod wczorajszym wpisem. Nie spodziewałam się takiej reakcji, ale przyznam szczerze, że chciałabym, abyście pisali pod postami jakbyście mieli jakieś pytania do mnie lub sugestie, pomysły na notki itd :)


No to przechodzę w końcu do tematu tego postu. W skrócie opowiem wam o moich produktach do ust. Jeszcze na początku tego roku miałam jedynie błyszczyk do ust z Astor, a teraz moja kolekcja się troszeczkę rozrosła. Mam w planach zakup jeszcze paru szminek, m.in kultowej szminki z maca Russian Red, ale to później.


Oto zdjęcie moich wszystkich produktów do ust.




A poniżej przedstawiam kolory



1. Lovely Extra Lasting nr 3. Cena to ok. 10 zł. Przyznam szczerze, że jest to moja najtrwalsza "farbka" do ust jaką posiadam. Pięknie wpija się w usta i baaardzo długo na nich siedzi. Co ważne daje w 100 % matowe wykończenie. 

2. Maybelline Super Stay 10 h Tint Gloss w odcieniu 540 czyli Endless Ruby. Cena podana na wizażu to 27 zł, ale jeśli się nie mylę kosztują w Rossmanie ok 34 zł. Ja kupiłam ją na promocji za niecałe 9 zł (hura). Świetnie wpijają się kolorem w usta, jednak są mniej trwałe jak ich koleżanka z lovely :) Odcień 540 to piękna wiśnia. Nie za ciemna, nie za jasna :) + ma świetny zapach!

3.Maybelline Super Stay 10 h Tint Gloss w odcieniu 160 Forever Fuchsia. Popatrz do punktu 2 :) Kolor jest piękny. Fuksja jednak nie za bardzo rażąca. Dobry kolor na wiosnę :)

4 i 5. Maybelline Super Stay 14 hr Lipstick w odcieniu 540 Ravishing Rouge a druga to 160 Infinitely Fuchsia. (dłuższych nazw wymyślać nie mogą...). Ceny to ok 35 zł. Z tych szminek nie jestem niestety zadowolona. Kolory piękne i intensywne, jednak są strasznie tępe na ustach. Zbierają się na brzegach, a w szczególności ta w odcieniu 560. Szminki fajnie wyglądają na ustach jakieś 3-4 h po nałożeniu, potem.... Jednak kolory bardzo lubię i noszę mimo wad. Dodatkowo przy odcieniu 540 można zauważyć na ustach taki jakby brokat, który za ładny nie jest, bo oczekiwałam głębokiej czerwieni...

6. Astor Shine Deluxe Pearls. Po prostu dobry błyszczyk, który ładnie wygląda na ustach, ma fajny zapach i nie daje takiego "chamskiego efektu błyszczyku" tzn nie świeci się nie ustach za bardzo :) Cena na wizażu to 20 zł, jednak nie wiem ile kosztuje w Rossmannie. 

7. Bourjois Rouge Edition Velvet w odcieniu 06 Pink pong. Matowa pomadka, którą kocham! Jest baaardzo długo trwała i daje matowe wykończenie. Kolor bardzo intensywny, tylko ta cena.. aż 50 zł. Jednak warto, bo pomadka jest świetna.

8. Barry M w odcieniu 160 Black Cherry. Jest to nawilżająca szminka, w cudownym kolorze. Jest to zdecydowanie mój ulubieniec na okres jesień/zima, ale o ulubieńcach napiszę jakoś w połowie listopada :) Szminka daje matowe wykończenie, ale nie do końca. Czuć na ustach cały czas nawilżenie, którego niestety brakuje, po szminkach w maybelline tych niby 14 godzinnych. Kolor to cieeemniutka wiśnia. Bardzo ciemna, ale też piękna. Zamówiłam ją sobie z mintishop za ok 26 zł. Czyli tanio, jak za taki świetny produkt!

9. Konturówka z Classics, którą kupiłam we wakacje w jakimś butiku z kosmetykami za 8 zł. Daje fajny kolor na ustach, jednak zachowuję się bardzo tępo. Niestety nie wiem co to za odcień.

10. Kultowe masełko do ust z Nivea Lip Butter Raspberry Rose. Cudowna malinka. Produkt bardzo dobrze nawilża usta, nadaje delikatny połysk, pięknie pachnie malinami no i smakuje :) Cena to ok 10 zł. Zima idzie i warto się w nie zaopatrzyć. Mi osobiście ten smak skradł serce, jednak zamierzam sobie teraz kupić także to masełko, ale w wersji borówkowej :)

No to by było na tyle z tej notki. Mam nadzieję, że takie notki wam się podobają. Miło by było jakby ktoś napisał w komentarzu co sądzi o ty co napisałam. Zapraszam was w tygodniu na moje dwa makijaże na hallowenn. :)

Korzystajcie z niedzieli, bo już jutro znowu poniedziałek. 
Pozdrawiam, Ania  

15 komentarzy:

  1. Super notka :)
    Chciałabym zobaczyć jakieś makijaże na Hallowenn :)
    A gdzie kupiłaś masełko do ust z Nivea ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Rossmanie :) jeśli chodzi o te makijaże to będą one odtwarzane z filmików Red Lipstick Monster. Chcę je zrobić, aby pokazać, że nie trzeba dużej liczby produktów i umiejętności :)!

      Usuń
  2. Aniu, zacznij nagrywać na yt. Nadajesz się !

    OdpowiedzUsuń
  3. jejku, Ania piękna notka! już nie moge się doczekać następnych z makijażami :* wpadaj tutaj jak tylko masz czas, super się czyta:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie planuję tutaj coraz częściej zaglądać :)! Dziękuję!

      Usuń
  4. Świetny post :) Zastanawiam się nad kupnem masełka do ust Nivea :D Więcej postów!!! Idealny blog na jesienne wieczorki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te masełka są świetne i naprawdę warto je kupić! Dziękuję i obiecuje, że będę starała się częściej coś dodawać, jeśli będę widziała, że moje blogowanie ma sens :*

      Usuń
  5. świetny blog mogłabyś pisać jakieś poradniki . trafiłam na twój blog przez przypadek i tak mi sie spodobał że codziennie sprawdzam czy niema nowej notki . PSANIE TO TWOJE POWOŁANIE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa! Jutro prawdopodobnie dodam nowy wpis :)

      Usuń
  6. Mam pytanie wiesz może jak skutecznie zmyć 2 i 3 bo mam i ciężko mi się ją zmywa jak źle się umaluje albo wyjadę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm może na patyczek do uszu nalać odrobine płynu micelarnego i przejechać w wyjechanym miejscu?

      Usuń
  7. Noo. Pokaźna kolekcja. Nie znam niczego oprócz masełka od ust od Nivea. Ale ja raczej jestem typem osoby, która się nie maluje więc to chyba uzasadnione, hehe
    Zapraszam do siebie,
    http://to-read-or-not-to-read.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna kolekcja :) też mam Maybelline forever fuchsia :)
    Pozdrawiam
    girlingingerhair.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolor piękny jednak wolę ten tint w odcieniu 540 ; ) Miłego wieczoru!

      Usuń