sobota, 11 października 2014

Tangle Teezer

Cześć kochani. Pod koniec wakacji kupiłam sobie tangle teezera. I bardzo się zaskoczyłam. Kupowałam go w rivierze i jeśli się nie mylę to miało to miejsce w Douglasie. Kosztował około 35 zł. Niby 35 zł za szczotkę to dużo, ale wato na nią tyle wydać. Każdy kto nią sobie przeczesał włosy mówi, że jest świetna! Zawsze po umyciu włosów mam je bardzo poplątane. Normalna szczotka szarpała za nie, a tangle teezerem rozczesuję je bez żadnego problemu. I to uczucie na głowie! Szczotka bardzo fajnie mizia po głowie :3 Jest mała, z łatwością mieści mi się do torby wypchane książkami, kształtem mieści się w dłoni. Ja tego zakupu nie żałuję. Nie zamieniłabym jej już na normalną szczotkę :)


Niestety trochę mi się poszorowała od noszeniu w torbie 






2 komentarze:

  1. A jak z elektryzowaniem wlosow? Zauważylas by po uzywaniu elektryzowaly sie?

    OdpowiedzUsuń