piątek, 31 października 2014

Ulubieńcy na jesień

Cześć kochani. Dzisiaj pokaże wam rzeczy/kosmetyki, bez których nie wyobrażam sobie tej jesieni. Miłego czytania i oglądania :)

1. Masełko do ust z nivea o smaku borówek.Cudo! Uwielbiam te masełka, a ta wersja naprawdę rozkochała mnie w sobie. Na chłodniejsze dni/wieczory jest świetne.




2. Moje ukochane butki. Są to buty kupione we Władysławowie w jakimś obuwniczym. Mega wygodne. Mają gruby obcas, dzięki któremu chodzenie w nich przypomina mi chodzenie w trampkach.


3. Komin kupiony w new yorkerze za około 35 zł. Bardzo cieplutki. Najczęściej to bez niego nie ruszam się  domu.


4. Perfumy Katy Perry Killer Queen. Jest to ciężki zapach, ale bardzo kobiecy. Wyczuć w nich można owoce leśne. Moim zdaniem zapach idealny do jesiennego klimatu.


5. Pędzel hakuro h24. Uwielbiam ten pędzel. Można nim nakładać i róż i bronzer. Jakoś teraz skradł moje serce. Może to dlatego, że lubię mieć podkreślone policzki, a teraz kiedy jest zimno lubię szczególnie nadawać im świeżości.


6. Tusz Rimmel Scandaleyes. Tusz, którego można kochać albo nienawidzić. Ja go osobiście kocham.


7. Serial - The Walking Dead. Ciekawe czy ktoś jeszcze nie zna tego serialu? :)


8. Lakiery to dwa lakiery z golden rose w wersji matowej i jeden to z rimmela 60 s.


9. Moim ulubionym ciuchem na chłodniejsze dni jest sweter, który kupiłam w lumpeksie. Jest długi i cieplutki ( a to dla mnie najważniejsze). Pasuje to większości moich ubrań.



10. Piosenka zespołu Koniec Świata "Serce w Paryżu". Tekst piosenki nie jest raczej za wesoły, jednak wprowadza mnie ona w pewnym sensie w jesienny nastrój. 




11. Szminka Barry M w odcieniu 160. Cudowny kolor na jesień. Taka ciemna wiśnia. Cudo!


No i to byli moi ulubieńcy jesieni. Pewnie będą to także ulubieńcy na zimę. Chcę zacząć pisać takie posty odpowiednio do każdej pory roku. 
A to moje selfie na dzisiaj. Miłego piątku!










5 komentarzy:

  1. Cudna fotka :) fajny ten Twoj blog ;) gdzie mozna kupic tą szminke?
    Pozdrowienia od kolezanki z wakacji, z monopola :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo Malwina :*** ja zamawiałam tą szminkę na mintishop :) dziękuję za miły komentarz!

      Usuń
  2. super notka! Ania gdzie kupowałaś lakiery golden matowe? :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupowałam je we Władku na sportowej w budce z kosmetykami :*

      Usuń