niedziela, 26 kwietnia 2015

What's new with me?

Tak, wiem, że jest ze mnie kiepska blogerka. Nie zaglądam tu regularnie, ale wiąże się to z pewnymi faktami. Od dwóch tygodni mój chłopak jest w Londynie i wcale (tak jak mi się zdawało) nie mam więcej wolnego czasu. Codziennie coś robię! Od prawie dwóch tygodni ćwiczę i zdrowiej się odżywiam.  Zaczęłam czytać bardzo ciekawą książkę pt: " Zanim powiesz kocham". Obejrzałam wszystkie odcinki "Pod osłoną nocy" (szkoda, że ten serial ma tylko jeden sezon, a w nim 16 odcinków) oraz "The Originals". Wielką zmianą i bardzo mało znaczącym faktem dla Was jest to, że ścięłam sobie grzywkę i... czuję się z nią świetnie! Jedyne co denerwuje mnie na chwilę obecną jest wiatr, który sprawia, że grzywka mi się nie układa+szybko się przetłuszcza. Nie wiem dlaczego, ale zaczęłam także chodzić spać w późniejszych godzinach, a nadal się w miarę wysypiam. A jeśli chcecie wiedzieć dlaczego długo tu nie pisałam, a także dlaczego nie powstał post z lumpeksowym haulem to odpowiedź jest jedna: mam kiepski aparat i to mnie demobilizuje. Niby nie potrzeba dobrego sprzętu, aby być dobrą blogerką, ale... blogi są ładniejsze, kiedy mają ładne zdjęcia. A moim durnym aparatem tego nie osiągnę, więc postanowiłam na co będę zbierała pieniądze przez wakacje: na dobry aparat+statyw+lampy ;)
I powinno być po kłopocie. Wracając do setna tego postu - dowiedzieliście się co nowego u mnie słychać, więc zapraszam teraz na zdjęcia, które przybliżą Wam to co działo się ostatnimi czasy.



Będąc z rodzicami w H&M kupiłam sobie idealnie jasne spodnie z podwyższonym stanem. Od dwóch lat noszę takie spodnie, które są dobrym trikiem na ukrycie brzuszka i boczków. Cena to ok 50 zł.



Zwiększyłam swoją miłość do EOS, kiedy zauważyłam, że naprawdę zmiękcza powierzchnie ust. Używając go codziennie mogę powiedzieć, że usta stały się bardziej miękkie i gładsze. 





Przeglądałam sobie jaki czas temu w internecie co można zrobić ze starymi gazetami i znalazłam zdjęcie, które zainspirowało mnie do użycia starych magazynów Glamour jako podkładki. Na dodatek zakochałam się w słoikach. Trzymam w nich pędzle, waciki kosmetyczne, sztuczny bukiet, który możecie zobaczyć na zdjęciach powyżej, ale także prawdziwe kwiaty. Efekt jest świetny! 

A oto zdjęcie, które mnie zainspirowało do użycia starych gazet jako podkładki: 




Kupiłam sobie Reeboki Classic i muszę przyznać, że wygodniejszych butów nie miałam nigdy na stopie. 


Wcześniej używałam odżywki 8w1 z Eveline, która po miesiącu stosowania sprawiła, że moje paznokcie były strasznie żółte. Odstawiłam ją i zaczęłam używać odżywkę wybielającą z tej samej firmy i muszę przyznać, że daję radę. Płytka nie jest jeszcze w idealnym kolorze, jednak pomalutku wszystko wraca do normy.



Standardowo zdjęcie z instagrama i moja nowa ulubiona bluza ;)



No i piosenka, dzięki której przypomniałam sobie o tym, jak cudowną piosenkarką jest Lana, a pomógł mi w tym serial "The Originals", w którym ten kawałek leciał podczas jednego odcinka.

To by było na tyle. A jak Wam leci wolny czas? 
Buziaki, Ania ;)


17 komentarzy:

  1. Też zbieram na aparat!
    Mam nadzieję, że wraz z rozpoczęciem wakacji trafi on w moje ręce!
    http://kingas1blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pewnie kupię go dopiero w połowie wakacji, czyli po pierwszej wypłacie :D

      Usuń
  2. Ciekawy post :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam EOS ♥

    http://missstyle21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie, zgrabnie i przejrzyście na tym twoim blogu :)
    Dałaś link, więc z ciekawości zajrzałam.
    No proszę, widzisz,też mam podobne plany, co do kupna aparatu, ale w sumie teraz jeszcze bardziej się w tym utwierdziłam, dzięki ! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszyscy zbieramy na aparat haha! Ja może po ślubie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty masz przynajmniej jakaś lustrzankę, a ja cyfrówkę, która ma już 5 lat :D

      Usuń
  6. Świetny blog, napewno będę tu wpadać częściej!
    Konkursy internetowe

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również używam odżywki z Eveline i u mnie na szczęście nic takiego nie ma miejsca, ale dobrze że o tym wspomniałaś to teraz przy każdym zmywaniu będę sprawdzać czy nic się nie zmieniło :)

    Zapraszam na najnowszy wpis na blogu:
    http://anita-turowska.blogspot.com/2015/05/hej-kochani-witam-was-bardzo-serdecznie.html

    OdpowiedzUsuń
  8. The Originals, nowy sezon wraca. :D
    Lana<3

    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. na balsamik eos sama mam ochotę,poki co mam tanszy zamiennik

    OdpowiedzUsuń
  10. Odżywkę kiedyś stosowałam :) Śliczne zdjęcia! Przedświąteczny buziak Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne buty, a co do spodni z podwyższonym stanem to racja, ostatnio też zakupiłam spodnie w H&M z podwyższonym stanem z nowej kolekcji, dobry sposób na ukrycie brzuszka, racja :)
    Zapraszam do mnie:
    www.cre-activee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię spodnie z wysokim stanem. Są takie retro :)

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczne spodenki i buty:) obs? ja już:D

    OdpowiedzUsuń